Even voorstellen..

1 juli 2019 - Dar es Salaam, Tanzania

In Nederland ben ik operationeel manager bij Randstad, maar van juli t/m september ga ik aan de slag als vrijwilliger voor VSO in Tanzania. Hier ga ik werken als Career Guidance Advisor op het hoofdkantoor in Dar es Salaam en vanuit daar diverse VSO projecten bezoeken in het land. Tussendoor ga ik uiteraard ook wat mooie reisjes maken om het land te verkennen.

Zie hier een impressie van enkele projecten van VSO in Tanzania:

VSO Tanzania richt zich op deze 3 pijlers in vrijwilligerswerk, waarbinnen zij dmv diverse projecten de minstbedeelden helpen:
-livelihood (hier maak ik deel van uit)
-health
-education

Samen met drie collega's ben ik de komende maanden verantwoordelijk om een aantal livelihood projecten in Tanzania onder de loep te nemen en hier een best practice en advies voor op papier te zetten zodat het ook in andere landen toegepast kan worden. Ik ben heel benieuwd wat er op mijn pad gaat komen deze periode en wat ik daadwerkelijk kan toevoegen hier, zodat ik weer met voldaan gevoel naar huis kan.

In deze blog kunnen jullie mijn avonturen volgen. Ik zal hier voornamelijk foto's posten met een omschrijving.

1. Alex:
    16 juli 2019
    Gaaf om te zien Anita! En soms indrukwekkend... Wat een uitersten. De ene keer mooi en luxueus en de andere keer zo armoedig